poniedziałek, 24 sierpnia 2015

I co tu napisać? Water Mustangs

Hej <3

Tytuł posta mówi sam za siebie. Co tu napisać?
Nie chcę by Wam się nudziło czytając bloga, ale na SSO ostatnio nie się nie dzieje!

Prrr.... Dzieje się dużo! :D Ale wokół poszczególnych osób i mam Wam pokazywać, że ten i ten gracz zrobili to i to???

Takie posty byłyby "do kitu".
A przecież nie będę też Wam pisać, ze np.:
Diamondfire ma 13 lvl!
Kupiłam sobie foczkę!
lub jeszcze inne dziwne tematy xD

OK koniec z tym, jak chcecie to piszcie mi co Wy byście chcieli zobaczyć na blogu, a będzie mi łatwiej :)

____________________________________________________________________________________

Teraz jestem w  klubie Water Mustangs (Katja Longsmith).

A to strój klubowy WM (Fot. z bloga Katji)

:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz