wtorek, 3 maja 2016

Święto Konstytucji 3 maja

Hejka!

Wiele osób się mnie pytało czy po rocznicy skończyłam z bloggowaniem i z SSO. Nie, nie skończyłam :) Chyba nawet nie potrafiłabym. W tym tygodniu pracowałam nad innym moim blogiem - z reala (typowym o nastolatkach). Na SSO nie wchodziłam, bo zachciało mi się grać w simsy, a osoby, które czytają bloga regularnie wiedzą, że nie lubię spędzać dużo czasu przed komputerem :) 

W tym roku (chyba) pierwszy raz dostaliśmy prezent od zespołu z okazji Konstytucji. Jestem ciekawa czy graczom z innych krajów kod 3MAJA2016 też został zaakceptowany :D
W ten dzień myślę, że warto pokazać się w bluzkach typowo polskich xD Sama przejechałam ubrana w tą z orzełkiem prawie całą wyspę trenując Starprince :D


Dziękuję Esther Mightywater, Madelyn Westborn oraz Izabelli Dragongrove za wspólne zdjęcia w koszulkach :)



Szkoda, że nie zgłosiło się więcej osób - byłoby ładniej c:

PS. 11 listopada szykujcie się na rajd w takich strojach ;D

1 komentarz: