wtorek, 26 kwietnia 2016

1 rocznica bloga!

Hejka!

Dziś minął rok od założenia tego bloga. Bardzo się z tego cieszę, bo zakładając go, nie myślałam, że będę prowadzić go z taką chęcią.

Początki były trudne. Dwa, góra trzy posty w miesiącu. To się zmieniło w wakacje. Wtedy dodawałam posty regularniej. We wrześniu pojawiło się utrudnienie związane ze szkołą. W tym roku kończę szkołę co oznacza więcej nauki, lecz uważam, że dałam radę zarówno z prowadzeniem bloga jak i szkołą. W lutym odbył się pierwszy rajd z czytelnikami, z którego bardzo się cieszę.

Jak dziś przeczytałam swój pierwszy post to się roześmiałam. W tamtym poście widać, że jest on pierwszym w moim życiu. Myślę, że mój sposób pisania bardzo się zmienił od tamtego czasu (pokazują to też moje oceny z polskiego XD). 
Link do pierwszego posta: http://starstable-nikooran.blogspot.com/2015/04/moj-blog.html

Co mnie zmotywowało do założenia bloga?

Rajd. Trochę śmiesznie, ale to założenia bloga zmotywował mnie rajd czterech najpopularniejszych blogów o SSO: Melissy Seahall, Julii Pinestorm, Pauli Wolfbell i Kate Rainpaw, który odbył się, z tego co pamiętam, 25 kwietnia. Jeśli któraś z tych bloggerek czyta ten post, będzie mi bardzo miło jak napiszecie to w komentarzu :) Oczywiście wszystkie serdecznie pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz