czwartek, 16 lipca 2015

Nowy klub i... Po co piszesz bloga?

Eloszki
 
Dołączyłam do nowego klubu Cyborg Witches, którego właścicielką jest Alexandra Whaleland.
W klubie panuje miły nastrój, ale jest też porządek. Alex dba o to, żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony. Jest jeszcze sporo wolnych miejsc, więc jak ktoś chce dołączyć to nie ma sprawy.
:)
 
 
Ostatnio ktoś zapytał mnie po co pisze bloga.
Mianowicie lubię SSO i lubię dzielić się wrażeniami, przeżyciami itd.
Są osoby, które myślą, że SSO to jest taka tam gra w którą gram jak mi się chce. Moim zdaniem tak wcale nie jest, SSO to po prostu inny świat, świat koni!
Właśnie dlatego powstał ten blog, by przedstawić SSO ze strony magicznego świata online.
 
Jeszcze jedna rzecz. Pewnie niektórzy myślą, że blog jest "nieskończony". Tak wcale nie jest. Zawsze jest coś co można poprawić, dokończyć lub jeszcze upiększyć. Niektóre bloggerki robią wszystko szybciej, a inne wolniej. Ja nie jestem osobą, która często i długo siedzi przed komputerem. Lubię spędzić przed monitorem godzinkę, dwie, czy trzy dziennie i to mi wystarczy.
 
Dlatego niektóre zakładki powstają szybciej inne wolniej, a teraz żeby nie było, że nudze to wstawiam kawały z konikami:
 
Idzie gniady koń przez pustynie, zauważa idącego w przeciwnym kierunku Osła:
- Cześć ośle - powiedział koń
- Cześć - odpowiedział osioł.
- A jakiej ty jesteś maści? - spytał osioł.
- Gniadaj odpowiedział koń.
ihaihaihaiha-zaśmiał się osioł, i odpowiedział: A, ja jestem rasowym andaluzem.
 
 
Chodzi leśniczy po lesie i spotkał kłusownika:
- Co pan robi!-pyta leśniczy.
Na to odpowiada kłusownik:
- Kłusuję...i pokłusował dalej.
 
 

 
 
 
 


 

 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz