sobota, 4 lipca 2015

Powrót, nowe kody oraz opóźnione aktualizacje

Hej!
 
Powrót :)
 
Co robicie w wakacje?
Kilka minut temu wróciłam z rzeki Wdy na której pływałam kajaczkiem. Było cudownie, poznałam dużo fajnych ludzi itd... tralalala... xD
 
Ale to nie o kajakach blog, tylko o SSO
Tak więc:
 
Oczywiście stęskniłam się za SSO, bo nie grałam ponad tydzień :) 
Jak Wam lecą wakacje? (tym razem chodzi o SSO)
Ja spędzam je w Dolinie Ukrytych Dino xD Jest bardzo cieplutko :3
 
Nowe kody :)
 
SSO dodało 2 wakacyjne kody:
-na bluzkę
 SSOVEST4U
 
 

-na 200 S.C.
SUMMERSC4U
 
(co myślicie o moich przeróbkach?)
 
 
Zdecydowałam, że nie chce mi się już bawić w Nikoran'y mam nadzieję, że nikt nie będzie kopiował zdjęć ;-)
 
Aktualizacje :)
 


Nie będę kopiować ze strony SSO, bo to bez sensu.
Macie linka:
 
Ja nie będę na razie kupować Pinto, chociaż są przesłodkie :-) to przez brak S.C. :-( tak to jest jak się szaleje na zakupach xD
 
Teraz króciutko:
Blog wyświetleń ma już całkiem sporo, jak na początki oczywiście :-)
Ja z ucierpieniem czekam na komentarze, więc proszę komentujcie :-)
 
Miłych wakacyjnych dni :-*
 
Niko haha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz