wtorek, 21 lipca 2015

Rajd

Witajcie kochani!
 
Kto był na spotkaniu z Game Master?
Niestety nie mogłam być wczoraj na całym rajdzie z powodu wyjazdu.
Byłam godzinę i nie robiłam aż tylu fotek ile zamierzałam. Ten kto był, ten pewnie wie, że niektórzy nie mogli widzieć GM. Ja niestety okazałam się być jedną z nich. Przez to ja i kilkanaście innych osób nie wiedziałam, gdzie są GM.
 
Gośćmi specjalnymi na rajdzie z Ciasteczkami okazali się być Game Master Stella oraz Willow :)
 
Co do miodku, mam problem z grą, bo nie mogę się zalogować. Z tego co wiem to gościem specjalnymi jest Game Master Zelda. Możliwe, że ktoś jeszcze, lecz tak jak mówiłam nie mam dostępu do gry.
 
Zdjęcia z rajdu pojawią się w późniejszym poście, ponieważ jestem poza domem. Dlatego dzisiaj fotki z samą mną.
 


 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz