wtorek, 29 grudnia 2015

Informacja i przeprosiny | Nowe maści kuców islandzkich

Hej!
 
Informacja i przeprosiny
 
Przepraszam za tą przerwę na blogu, pojawił się tylko krótki post o moim Powerchampion... Ostatnio uwzięłam się na wbicie 18 lvl i robiłam zadania, które bardzo mnie wciągnęły, a z tym wiąże się brak chęci na pisanie postów...
Jeszcze 18 poziomu nie wbiłam, więc nie wiem jak to dalej będzie z postami. Teraz dodatkowo muszę poświęcić czas na NPC i bloga klb (LINK). Tym bardziej, że członkinie dopiero poznaje i nie jestem w 100% przekonana, czy mogę któreś "pozwolić" administrować blog....
 
 
 
Nowe maści kuców islandzkich
 
Tak, już 6 stycznia pojawią się, najpewniej w Eponie, nowe maści Islandów (żaden mi się na zdjęciu nie spodobał :/ )
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz