środa, 30 grudnia 2015

Zapowiedzi i moje żale

Hejka!

Dzisiaj przedostatni dzień 2015 roku, czyli czas na plany na następny rok (wstępne).

- Myślę, że razem z Sashą i Dashą zorganizujemy wspólny rajd z czytelnikami.
- Na 100% poprowadzę jakiś rajd z Wami.
- NPC dalej będzie istniał.
- Postaram się wybrać charakterystyczną dla mnie fryzurę i strój.

Na blogu:
- Nowe tła na każdą okazję.
- Więcej postów.
- Nowy sezon, a zarazem zakładka.
- Co najmniej raz w miesiącu zdjęcia z Wami, z editami od Was.
- Mapka z Pandorią. 
- Rozbudowana encyklopedia.

Na razie jest 1330 wyświetleń, mam nadzieję, że w 2016 roku dobijemy do 10000 wyś. a może nawet więcej.

Ale... 
Czy wiecie ile chęci, serca, czasu, nerwów włożyłam w ten blog? Nigdzie go nie reklamowałam, bo uważałam, że powinniście sami go odkryć. Nie chcę Was o to obwiniać lecz... Pewnie też zauważyliście, że jest pełno blogów, na których od razu widać, że posty są kopiowane z innych blogów o SSO, np. od Melissy Seahall. Nie będę się czepiać takich "bloggerek" ale irytuje mnie to jak na pasku bocznym jest pokazana liczba wyświetleń i jest to załóżmy 70843 wyś, a blog założony miesiąc temu. Jak to się dzieje? Po prostu piszą na grze z CapsLock'iem: ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA WxWxW (cośtam) . BLOGXSPOT. CxOxM. JEST TO NAJPOPULARNIEJSZY BLOG O SSO EVER!!!!!
Hmm... Chyba najpopularniejsze kopie c:
Ja na tym blogu mam 160 postów, nad każdym siedziałam nawet nocami, by wymyśleć jakiś ciekawy temat. Cieszyłam się z każdych 10 wyś dziennie!

I gdzie tu jest sprawiedliwość? 

Przepraszam... Lecz po prostu musiałam. Chciałabym,  żeby każda z tych "blogerek" kopiujących posty od innych trochę się nad tym zastanowiła...
Kolejny przykład: masa tych bloggerek płaczom i rozpaczają pod ostatnim postem Mel nad tym, że zastanawia się czy by nie skończyć z bloggowaniem. Dlaczego? Czy na prawdę tak lubią te jej posty? Oczywiście, że nie! Martwią się, że nie będę miały z kąt kopiować!

Pewnie teraz nagle odezwie się mnóstwo osób w komentarzach, będą hejtować i itd.
Trudno!
Ja przeżyję ;D
Do następnego!

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Jestem, czytam, komentuje. Zgadzam się z tobą w temacie tego blogowania. Jest jeszcze dużo postów o aktualizacjach, oczywiście ludzie se po prostu kopiują to co jest na oficjalnej stronie co wg mnie jes bez sensu. Nw czy do jutra wejdziesz na blog, ale może zrobimy razem sylwestrowy rajd? A jak nie to noworoczny? Dasha mnie popiera. Może 21:00 czy coś koło tego na ciasteczku przed stajnią w Valedale? Napisz do mnie na emile. Jest gdześ tam na blogu teraz nie chce mi się pisać XD. Życzę inspiracji
    Pozdro
    Sasha
    ♫♫♫♫♫♫

    OdpowiedzUsuń