piątek, 4 grudnia 2015

Informacja

Cześć!
 
Pewnie wszyscy wiedzą, że zbliża się koniec semestru i trzeba "ganiać" za nauczycielami, by poprawiać oceny. W moim przypadku wygląda to podobnie. Mam dużo ocen do poprawienia, co oznacza dużo nauki. Dochodzą też obowiązki związane z moją treningami, bym nie wyszła z formy i próby z orkiestrą, próby do konkursów (wokalnych) kolend oraz działalność w samorządzie szkolnym.
W moim wieku najważniejsze jest to, by się rozwijać i dlatego sprawy trochę mniej ważne stawiam na drugiej linii. Nie zrozumcie mnie źle, że nie zależy mi na blogu ani na SSO... Nic z tych rzeczy! Lecz za ilość postów lub przegranych godzin w SSO żadnej pracy nie dostanę. Dlatego dzisiaj nie umiem sobie wyobrazić jak to będzie przez najbliższy czas z blogiem i moją obecnością w grze. Może się okazać, że posty będą co 2 tygodnie. Obiecuję, że nie odejdę na stały od pisania na blogu i postanowiłam, że w styczniu ukaże się nowa seria, w której posty będą pojawiać się codziennie ;D
 
Przepraszam za ten dość nudny post, ale musiałam to napisać.
 
PS. Zachęcam do "wypełnienia" ankiet znajdujących się na dole bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz