środa, 30 września 2015

Co w aktualizacjach? - zdjęcia

Hej :D
 
Znalazłam ciutkę czasu na post ze zdjęciami z aktualizacji :)
 
Cała Wyspa Jorvik w balonach!
Zdjęcia mam tylko Fortu Pinta i Moorland, ale to mówi wszystko ;)
 
 
W Forcie Pinta pojawili się dwaj Liderzy Urodzinowi, każdy z innym prezentem :D
 
To jeden z Liderów, który stoi koło fontanny w FP
Dzisiaj podarowano nam taki oto sweter z fajowym obrazkiem na plecach

 
 
 


 
Pojawił się także Urodzinowy Sklepik :)
 

Możemy kupić w nim fajerwerki :D
 
Ja kupiłam na razie 2 komplety, a oto wybuchy:
 

 
Oto drugi z Liderów Urodzinowych, który natomiast daje prezent naszym koniom :)
 
 Zobaczcie tylko ile PD dostają nasze konie :D

 
Do Centrum Handlowego jeszcze nie zajechałam, ale myślę, że wystarczy :)
 

2 komentarze:

  1. Hej!
    Fajny post, ja niedługo dodam coś podobnego (nie papugowałam, zajżałam do cb, jak mi się zdjęcia ładowały). Fajnie przerobiłaś tło bloga. Podobał ci się ten sweter- prezent? Ja uważam, żę jest wstrętny.
    Pozdro
    Sasha
    ♥♥♥♥
    PS. zapraszam do mnie http://ssoimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :-D
      Nie, nie jestem z tych co tylko myślą, że wszyscy ode mnie papugują. Każdy może nawet skopiować post, lecz mysi napisać, że to ja jestem jego autorką i że jest z mojego bloga ;-)
      Co do tła to mam jeszcze kilka pomysłów, więc wkrótce się coś się zmieni.
      Bluzka... Nie mam zdania :-/
      Chętnie odwiedzam SSO i my :-D

      Usuń