poniedziałek, 21 września 2015

Dzisiaj wieczorem, czyli o wszystkim i o niczym

Dobry wieczór ♥

Mam nadzieję,  że ktoś jeszcze serfuje po netku, a nie odrabia zadania domowe jak to ja zwykle :-D

Post wogóle nie ma związku z tytułem (nie wiedziałam jak go nazwać)

Około 6 godz temu SSO napisało na fb, że trzy kody, które się pojawiły na wielu blogach miały zostać dodane w czwartek z okazji urodzin gry. Dlatego zostały one wyłączone właśnie do czwartku, a osoby, które jeszcze ich nie wykorzystały będą miały taką możliwość. Kody nie straciły też wartości,  każdy nadal daje 100 sc.

Ojejku jejku jejku wczoraj zupełnie zapomniałam o Gtk, dlatego pojawiło się dopiero przed sekundką, dzisiaj ZSP :-D

Dlaczego ostatnio na blogu jest tak mało postów?
Już odpowiadam:
Największym powodem jest szkoła... A oprócz tego (dlatego zapomniałem o Gtk) szukuje LOGO dla bloga, a zarazem moje profilowe i zdjecia kończące każdy post.
Do tego dochodzi pewna współpraca, którą jeszcze omawiamy...
Mój nowy pomysł na szablon...
Kanał na YT, który ma wystartować w przyszłym tygodniu...
Nowa zakładka...
Flet, pianino, wokal...
Biegi...
Urodzinki taty...
Fochy mojej świnki...
Szkoła, którą można wymieniać na okrągło...

Trochę sie tego uzbierało :-)

Macie już w szkole jakieś oceny?
Ja pięknie zaczęłam z 4- z matmy :-C ale potem doszła 6 z anglika, którego lovciam i sie wyrównało :-D

Ale mam natchnienie C-:  Ale chce mi się pisać,  a rano na 8:00 szkoła i jeszcze zaśpie :O

WOW rekord piszę ten post (z przerwami, bo bez przesady palce nauczyły  sie szybko pisać) około 0, 5 godziny!

Chyba starczy, choć mogę jeszcze popisać :-P

Dobranoc ♥ Dla młodszych czytelników: Miłych snów ♥♥

Wasza Nikolett ♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz