wtorek, 8 września 2015

Moje przemiany i... Zawieszenie

Cześć ♡

Jak w szkole? Dostaliście już jakieś oceny?

Wracając to tematu:
To prawda zawieszam....
.
.
.
(dramatyczna  pauza)
.
.
.
Zawieszam Plan the week w piątek, czyli Co można robić z klubem?
Nie, wcale nie bloga :-) Bo co ja bym bez niego zrobiła.

Niestety ten dzień Ptw (Plan the week) muszę zawiesić na jakiś czas :-\
Wszystko przez to, że folder ze zdjeciami gdzieś mi zniknął i niestety nie mam czasu robić nowych zdjęć. Czy w szkole też macie ponad 30 godzin w tygodniu? Ja moje liczę pierwszy raz i jest ich bardzo dużo, bo prawie codziennie mam do 14:30 lub 15:20. Straszne :-( Tym bardziej jak sie chce chodzić też na inne dodatkowe zajęcia. 
O szkole już dość się wyżaliłam ;-)

Przechodząc to pierwszego członu tytułu dzisiejszego posta (o rany, jak poważnie :-P nauczycielka z polskiego coś mi wbiła do głowy)


Tak jak teraz patrzę to w SSO gram ponad pół roku i chciałabym pokazać jak ja się lrzez ten czas zmieniałam. Niestety nie posiadam zdjęcia Niko z 1 lvl'em, ale opisze siebie w tamtych czasach :-D
Zaczęłam grę jako blondynka w długich (najdłuższych do wyboru) włosach. W makijażu o różowo-zielonych odcieniach. Odcień skóry nic się nie zmienił. 
Moja druga fryzura:

Razem z Angelą. Przepraszam za jakość. 

Kolejna stylizacja:

W tej fryzurze założyłam bloga.

Ta dobrze znana:
Jeszcze z Sobótek ;-)

I ta, którą miałam przez całe wakacje i na razie nie zamierzam zmieniać:


U mnie gorzej ze stałym rozpoznawalnym kompletem :-\

Czy wiecie, że najbliższe święto obchodzone w SSO to Halloween? Na tą okazję na pewno zmienie fryz oraz make up na coś bardziej Halloween'owego i chyba już wiem co ;-)

Miłego wieczoru lub dla nie których (do których się chyba dziś zalicze) Dobranoc ♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz