wtorek, 15 września 2015

Szykują się wielkie zmiany!

Hej ♡

Tak jak podaje tytuł posta: Szykują się wielkie zmiany i to nie tylko na blogu ale też w SSO!

Zmiany w Star Stable:

Zauważyłam, że na angielskiej stronie SSO został opublikowany pewien tekst, w którym dowiadujemy się, że już w ciągu
Najbliższego miesiąca SSO doda:
· Zupełnie nowy teren! (WOW)
· 2 nowe rasy koni (stawiam, że jedną z nich będzie Duński koń gorącokrwisty)
· Mażenie wielu graczy: możliwość prowadzenia konia (jupii)
· Prezenty  z okazji Halloween,  Świąt i urodzin SSO

Więcej informacji w urodzinki Star Stable, czyli już 2 października :-D

Zmiany na blogu:

· Na obrazku w tle zamiast podkowy pojawie się ja z którymś z moich koni
· Wszystkie zdjecia koni w zakładce "Moje konie"
· Całkiem nowa zakładka, której nie zobaczycie na żadnym innym blogu (powstanie już w ten weekend)
· Uzupełniony Jorvikownik, Mistrzostwa oraz Zadania Dzienne

Co myślicie? 
Już nie mogę się doczekać 2 października,  czyli za 17 dni = 2 tygodnie i 3 dni (ach ta moja matma czasem się przydaje)

Co do bloga to mam bardzo dużo pracy, a najwięcej z nową zakładą...

A teraz biorę się za zadania domowe

PS. Jutro odnowiony Fort Pinta :-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz