piątek, 23 października 2015

Aktualizacje... Brak postów....

Cześć
 
Jest już piątek, a od soboty nie było postów ;C
Na prawdę bardzo mi przykro, ale... nie mam czasu. Siedzę w szkole do 15:30, potem wiadomo mam inne zajęcia, z których wracam o 19, a potem jeszcze tyyyyyle zadań domowych, że aż się odechciewa żyć.
 
Tak więc posty faktycznie mogą pojawiać się nawet co tydzień, zauważyłam, że inne bloggerki mają ten sam problem, bo także na ich blogach widnieją posty z przed paru dni.
 
Zostawmy to za sobą, co w aktualizacjach?
 
Zobaczcie na stronie SSO :D
 
Niestety mój komputer się psuje i niestety nie mogę mieć już otwartego SSO, Bandicama i blogspot ale myślę że dodam jeszcze post z aktualizacjami :)
 
Dodali kolejne shire, było to do przewidzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz