sobota, 31 października 2015

HALLOWEEN

Czary mary, hokus pokus, buuuuu!
Witam Was serdecznie w tą straszną i upiorną, i ciemną noc Halloween'ową! 

Tutaj czarownica Nichh Nikolett i jej magiczna, urocza "miotła" Ross Roseheart!
Rano wyczarowałam na blogu Halloween'ową sklejkę i nagłówek, a teraz... wkleję tu ten nagłówek, opiszę jak spędziłam dzisiejszy dzień w SSO oraz w realu i pokarze jak wczoraj SSO Team imprezował.

Na SSO jak i w realu nie obchodziłam tego "święta", ponieważ go nie uznaję,  co nie oznacza, że w SSO nie robiłam Halloween'owych zadań. Nie zrobiłam jeszcze wszystkich ale myślę, że zrobię, bo wszystkie zadania w SSO są świetne i dają mase przyjemności z grania. W realu byłam dziś w pewnym sklepie w Gdańsku ; D

Zespół SSO obchodził Halloween bardziej po Halloween'owemu :-D

Nasz strasznie kochany Polski zzespół oraz kotka z Węgier

Zespół z Węgier :-D


Ile pajęczyn... WOW


Potwornie świetne ozdoby


Pysznie *-*

A jak Wam mminęło Halloween? Pochwalcie się w komentarzach pod postem lub w zakładce "Wasze przygody", bo tam pustka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz