niedziela, 25 października 2015

Shopping | Black & black

Hej, hej!
 
Weekend niestety dobiega już końca.
Tak mi się dziś zebrało na myślenie i postanowiłam "dorosnąć". Co to znaczy? To znaczy, że posty będą teraz bardziej tematyczne i bardziej rozwinięte, dlatego mogą się one pojawiać jeszcze rzadziej.
 
Dzisiaj przychodzę z rzeczami, które kupiłam ostatnio. Nie są to wszystkie rzeczy, bo ostatnio koleżanka nazwała mnie nawet Shopping miss xD i pokazanie tu wszystkich rzeczy zajęło by mi bardzo dużo czasu, którego niestety nie mam. Tak więc dziś trzy rzeczy, może też Wam się spodobają i zapragniecie je mieć. Wszystkie są czarne i dlatego właśnie taki tytuł.
 
Czarne rękawiczki wyścigowe
Wyprodukowano w Jorvik
Jazda +2
Kontrola +1
Cena sprzedaży: 247 SJ
Ograniczenia: 5 lvl
Kupione w Jorvik City Plaza


 Rękawiczki były dość tanie (chyba 25 sc), lekko się błyszczą, co chyba nawet dodaje im uroku.

Czapka Baronowej
Wykonanie jest fantastyczne
Jazda +2
Kontrola +6
Opieka +1

Cena sprzedaży 905
Ograniczenia: 9 lvl, popularna w Miasteczku Srebrna Polana
Kupiony w Miasteczku Srebrna Polana (jak się wchodzi od strony Farmy Steva po prawej)
 
 
Kapelusz jest bardzo stylowy pasuje do prawie wszystkiego, według mnie najgorzej się komponuje z stylizacją czerwoną, pomarańczową czy żółtą, co oznacza, że jednak lepiej pasuje barw zimnych. Moim zdaniem warto go kupić, bo daje bardzo dużo jazdy (+6) i jego ciemny kolor pasuje do typowej jesiennej pogody, którą mamy za oknem, choć w SSO tego nie widać.
 
 
Czarna kurtka jeździecka
Więcej niż tylko czarna kurtka
Jazda +2
Skoki +3
Kontrola +3
Opieka +8
Cena sprzedaży: 727
Ograniczenia: 13 lvl
Kupiona w Jorvik City Plaza
 
 
Kurtka jest ładna, ma fajne kieszonki po obu stronach, cała jest w taką "kratkę". Ma dobrze dopasowane guziki. Dobrze pasuje do wyżej pokazanego kapelusza. Daje dużo opieki (+8) dlatego myślę, że warto ją mieć.

Mam nadzieję, że post się Wam podobał :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz