sobota, 10 października 2015

Mój nowy klub

Cześć!
Tak jak pisałam wczoraj:
dołączyłam do nowego klubu :)
Nazywa się:

Tak, wiem trudno mi będzie pisać na blogu tą nazwę, ale poradzę sobie ;D Najczęściej będzie ona się pojawiała skrótem KK, ok? :D

Tak, więc:
Klub poznałam podczas czwartkowego kręcenia teledysku z moją kol Ivy Bigrock, którą pozdrawiam ;)

Teledysk był kręcony po spotkaniu (lub w ramach) i tylko ja byłam "z nie tego klb". Było na prawdę miło. Jakoś wyszło, że się zapytałam czy są jeszcze wolne miejsca i były... i dołączyłam.

Wcale nie żałuję, bo jest na prawdę miła atmosfera i tylko jeden mały minusik - spotkania są tylko w tygodniu i nie zawsze mi pasują. Ale dam radę :D

A właśnie:
Właścicielka - Natalia Dolphinpie
klub na prawdę fajny więc polecam :)

Zdj.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz