czwartek, 12 listopada 2015

18 listopada - Epona Nadchodzi

Tak, właśnie tak moi drodzy!
 
Nowy teren będziemy mogli odkryć już w przyszłym tygodniu!!!
 
W środę 18 listopada 2015!!!
Nie wierzycie? To popatrzcie:
 
 
Tak właśnie powiedziała Matilda! Och, jak ja ją lubię :D
 
Jak super, że to już w przyszłym tygodniu... Chociaż... Czemu nie mogli otworzyć jej w tym? Ja mam wolne, było 11 listopada (wolne)... Moglibyśmy więcej grać!
 
Ale... Cieszmy się tym, że to już za tydzień! Jeju... Jaka jestem podeksctytowana, że aż nie umiem tego napisać... Jejuniu! TO JUŻ W NAJBLIŻSZĄ ŚRODĘ!!! ZA 6 DNI!!!
 
Ojejku! Czekałam na to cały rok!
 
Przepraszam za te wykrzykniki i wielkie litery, ale Nikolett stworzyłam 22 grudnia i od tego czasu żaden nowy teren nie został odkryty... Jeju! To już w środę!!!
Zrobiłam screeny z filmiku:
 

 Pewnie jakieś gospodarstwo typu... Rodziny Sunfield lub Goldspurgów (???)
 
 Czyżby most do Lustrzanych Bagien?
 
Lustrzane Bagna?

Coś z Globalną Energetyczną Dominacją... GED na 100%

Miasteczko...

Piękne!

 Coś w stylu Farmy Słonecznikowych Pól
 
Takiej możliwości to chyba jeszcze nie było... Przejechać się pod mostem!

Wyścig! :D
 
 
 


2 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz pod moim postem. Nawet nie wiesz jaka to dla mnie wielka motywacja.
    Tak jak poradziłaś stare posty postanowiłam jednak opublikować :)
    Lecę poczytać inne twoje posty! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Miło mi, że Ciebie zmotywowałam. Cieszę się, że jednak opublikowałaś starsze posty, bo większość bardzo mi się podobała. ;D

      Usuń