wtorek, 17 listopada 2015

Profesor Hayden - postać z Epony

Hej!
Zainstalowałam sobie aplikacje blogger na komórkę i jeszcze nie do końca się w niej połapałam, więc może się okazać, że ten post będzie pisany dosłownie "od lewej do prawej" lecz jak wejde na komputer postaram się to zmienić. Podobnie ze zdjęciem. Nie wiem jak będzie ono wyglądało - gdy wejdę na komputer poprawie.
Dzisiaj chcę Wam przedstawić kolejną postać,  którą poznamy w Eponie, a będzie to Profesor Hayden.
Człowiek ten ma tylko jeden zestaw przyjaciół. Insekty. Nie ma czasu dla nikogo innego, nie licząc jego ulubionego zwierzaka - Alberty. Jest szczęśliwy tylko wtedy, kiedy jest nieszczęśliwy. Cały czas powtórza: "Kiedyś się dobrze bawiłem... było OKROPNIE".
Jednym słowem dość dziwny człowiek.
Jak wiecie już JUTRO DODADZĄ EPONĘ, lecz ja mam jutro dość zabiegany dzień i w SSO zagram, lecz zdjęcia z wyprawy do Epony (o ile nie będziemy musieli czekać aż nam wyrobią kluczyk tak jak to było w DZW) pojawią się w sobotę :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz