piątek, 6 listopada 2015

Do jutra!

Hej,
 
nareszcie piątek! Ojej co to był za ciężki tydzień dla mnie... Dzisiaj raptem 2 raz wchodzę na bloga i na SSO. Działając w Samorządzie Uczniowskim mam bardzo dużo pracy... Więc jeśli ktoś nie lubi godzinami latać po klasach ogłaszając, że 3 dni później odbędzie się jakaś zbiórka, te 3 dni później chodzić po klasach i zbierając pieniądze na tą właśnie zbiórkę oraz chodzić po klasach i ogłaszać zebranie gospodarzy i samorządu, na które potem także iść TO NIE POLECAM TEJ FUCHY!
 
Ale ja jestem silna i nie pozwolę by takie coś mnie wykończyło! To oraz dzienne próby do konkursu Piosenki Patriotycznej to może dosłownie zwalić z nóg.
 
Związku z powyższym, dzisiaj nie dam rady zrobić tematycznego i fajnego posta (jeśli komuś podoba się ten to szacun ;'))
 
Za to jutro obiecuję z ręką na sercu, że dam radę! (pomimo tego, że jutro jadę na basen i i tak koleżanka przychodzi, i będziemy ćwiczyć do konkursu PP)
 
Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz