sobota, 20 lutego 2016

#2 Byle do przodu

Hej!
 
Wróciłam około 2 godziny temu. Było taaak super, że aż nie da się tego wyrazić słowami. Chętnie bym to wszyyystiuteńko opisała ale to nie ta tematyka :) Jakby kogoś to ciekawiło to niech napiszę wiadomość na mój SSO'owy e-mail: nikooran@autograf.pl a ja opiszę szczegółowo każdy dzień i dodam zdjęcia :)
 
Zaczynam się zastanawiać czy po rajdzie, który odbędzie się już nie długo, nie zawiesić bloga. To dlatego, że mam nowy pomysł na coś związanego z SSO lecz z blogiem nie koniecznie ;D Nie wiem czy to wypali, dlatego jeszcze się zastanawiam.
 
To chyba by było na tyle. Nie oczekujcie następnego posta, bo jestem zmęczona, całą noc w polskim busie: z Zakopanego do Gdańska, a potem jeszcze z Gdańska kawałek na zachód pociągiem. Chcę pograć i wbić wreszcie 18 lvl :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz