poniedziałek, 22 lutego 2016

Stylizację do bluzki z kodu

Hej!
Tym razem przychodzę do Was z postem z moim pomysłem na dobór nakrycia głowy, spodni i butów do bluzki, którą ostatnio SSO podarowało nam w kodzie.
 
Kod: LTSHIRT2016
 
Chciałam, by ten ubiór był łatwo dostępny i dla każdego gracza Lifetime nie zależnie od poziomu.
 
Tak więc:
 
Pierwszy mój pomysł na ubiór jest bardzo prosty. Wystarczy znaleźć w szafie spodnie i buty, które dostaliśmy na początku gry. Ja do tego połączenia dołożyłam jeszcze kask Jollister: Czarny kask zmszowy, który niestety jest dostępny od 9 levela z tego co pamiętam znajdziecie go w Centrum Handlowym. Jednak możecie go zastąpić nawet tym początkującym kaskiem i będzie wyglądało to dobrze.
 

 
 
Druga propozycja jest prawie identyczna. Zmieniałam w niej tylko spodnie na Stylowe Dżinsy. Niestety nie pamiętam, z kąt je mam, lecz w ograniczeniach jest poziom 1, więc myślę, że bez większego problemu znajdziecie je w swojej szafie w stajni.
 
 
 
Postanowiłam, że będę zawsze dawała swoje propozycję stylizacji do ubrań z kodów, bo nie ma takich postów na zbyt wielu blogach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz