piątek, 4 marca 2016

Nowy koń - Moneysecret

Witajcie w ten piąteczek :D
 
Dziś pierwszy odcinek 5 edycji Tańca z Gwiazdami xD Ogląda ktoś ze mną? ;*
 
 
 
Kupiłam nowego konia - konia Pełnej Krwi Angielskiej, którego nazwałam Moneysecret
Dlaczego właśnie tak? Pierwszy raz uzbierałam na konia z tych Star Coins, co dostają kracze Star Rider co tydzień w sobotę. Po przetłumaczeniu na język polski: Sekretne Pieniądze xD
 
Jak tak teraz myślę to... chyba zmienię mu imię, bo przestało mi się podobać. Jeśli zmienię, na pewno Was poinformuje.
 
Dlaczego wybrałam tę maść?
Tak szczerze to najbardziej podoba mi się kary z Fortu Pinta. Tego wybrałam dlatego, bo jest według mnie tak brzydki, że aż piękny xD
Dziwnie to brzmi, ale dosłownie tak brzydki, że aż tak piękny.
 
Całkiem odwrotnie mogę powiedzieć o kasztanowym bracie Moneysecret - tamten jest tak piękny, że aż brzydki. Ma bardzo sztuczną maść.
 
Bardzo podoba mi się ich szybkość. Na Moneysecret mającej 2 level pobiłam rekord, który zrobiłam na Diamondfire, który ma 15 level.
Dlatego postanowiłam się porządnie zabrać za trenowanie tego konia :D
 
Pamiętajcie, że to jest tylko moje zdanie, podzielcie się ze mną w komentarzach swoimi wrażeniami.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz