środa, 2 marca 2016

Rajd - informacje

Hej!
 
Na wstępie bardzo przepraszam za to, że ten post pojawia się na blogu dopiero teraz. Skończyły mi się ferie, a w niedzielę jechałam na narty (ostatni raz w tę zimę ;<). Czas tak szybko zleciał, że jak się tylko obejrzałam już jest środa. Na szczęście mam rekolekcje i nie idę na szkoły, więc uda mi się wszystko nadrobić.
 
 
W sobotę odbył się rajd z Sashą i Dashą z bloga Star Stable i My.
Z całego serca dziękuję wszystkim za przybycie. Nie sądziłam, że przyjdzie tyle osób. Bardzo dobrze się bawiłam, a uczestniczki były tak towarzyskie i zorganizowane, że w ogóle się nie stresowałam. Dziękuję także za wszystkie miłe słowa, które padły pod moim adresem :)
 
 No tak. Chciałam dodać zdjęcia ale okazuje się, że mój tata dorwał się do folderu i wszystkie usunął. Dosłownie wszystkie, nie tylko z rajdu. Strasznie mi przykro, bo były tam także zdjęcia Pandorii, które miły pojawić się w najbliższym czasie :'(
 
Na całe szczęście zostawił filmiki i te, których jeszcze nie obrobiłam nadal są w folderze.
 
Więc oficjalnie filmik z rajd pojawi się na moim kanale w sobotę, a na razie jest w trakcie montażu.
 
Wklejam na koniec zdjęcie z bloga Sashy i Dashy [LINK]
 
 
 
Tak więc oficjalny post o rajdzie pojawi się w sobotę. Tam podziękowania się powtórzą :)

1 komentarz:

  1. Współczuję z powodu zdjęć :(
    Jestem, czytam, komentuje ;) mimo że po dłuższym czasie, ale co jakis czas tu wpadam ;)

    OdpowiedzUsuń