czwartek, 31 marca 2016

200 post | Zbliżająca się pierwsza rocznica założenia bloga!

Hej!
Miałam dzisiaj jechać na zawody, ale jestem chora :(  Więc zajmę się blogiem i kontem na SSO.



To już 200 post, ale... czy na moje 200 postów 2200 wyświetleń i 43 komentarze to nie za mało? :D

Tym bardziej, że...

26 kwietnia mija rok od założenia bloga!

Ale to szybko minęło...

Jak najprawdopodobniej będziemy obchodzić tę rocznicę?
- zalinkuje Wam pierwszy post
- opowiem, co mnie zmotywowało do założenia go
- nowy wygląd bloga (takiego, którego jeszcze nigdzie nie było)
- wyjątkowe Q&A
- konkurs...(?)

Z racji tego, że mamy tak mało wyświetleń, waham się czy go robić. Więc jeśli chcecie konkurs musicie napisać mi w komentarzu. Jeśli będzie Was powyżej 10 to go zrobię ;)

Jeśli chcesz zobaczyć, co myślę o problemach z tłami na polskich blogach o Star Stable:




Jeszcze apropo wyglądu, który pojawi się w rocznicę. Co się dzieje? Takie zamieszanie z powodu, np tego:


Rozumiem, by napisać w prywatnej wiadomości, żeby zmienić tło na "swoje", ale nie napisać to na blogu. Osobiście uważam, że było to robienie na siłę problemu, tam gdzie go nie ma.
Inna sytuacja to ta:







Po lewej zdjęcie z Instagram'a Tove. Rozumiem to, że wspomniała o tym na blogu.

I mam nadzieję, że wiecie, że ja wszystkie tła, które miałam były moimi pomysłami.

The end

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz