niedziela, 3 kwietnia 2016

U Nikolett Prima Aprilis 3 kwietnia

Hejka!

Ostatnio postanowiłam zwracać szczególną uwagę i poświęcać jak najwięcej czasu klubowi. W Prima Aprilis odbył się klubowy rajd, a nie jestem z tych, co siedzą godzinami przed monitorem i jak się skończył wyłączyłam komputer. Wczoraj Northern Penguins Club miał rajd z klubem Omega Jokers, znów właśnie dlatego nie było posta.

Prima Aprilis jest jednym z tych "ważniejszych" świąt na SSO, dlatego myślę, że nawet dwa dni po można o tym napisać.

Chyba jako jedyna z całego SSO jak zobaczyłam konia i chciałam stać się jego właścicielką bardzo długo rozkminiałam, dlaczego nie mogę go kupić, skoro mam więcej niż 25 SC xD
I wtedy się zorientowałam...
Trzeba być super popularną w Farcie Pinta i mieć 1205 lvl.



Zdjęcie z rajdu NPC

Jak chyba co roku (gram w SSO trochę ponad rok, ale w zeszłym roku też tak było) odwiedził nas królik, który malował nam nasze konie jorvik. 
Świetnie to święto nazwała Samantha Eveningstone "Prima Aprilis, czyli święto przeterminowanych startowców" BLOG

Moje zdjęcia:



Zdjęcie z rajdu NPC;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz