piątek, 8 stycznia 2016

Darmowy Star Rider dla przyjaciela

Jak już przeglądam te email'e to na całego ;D
 
DARMOWY kod dla przyjaciela - podziel się magią zimy w Jorvik i podaruj swojemu przyjacielowi/przyjaciółce 7 dni DARMOWEGO Star Ridera!
 
Jeśli chcecie podarować swojej BFF kod na SR to zróbcie to jak najszybciej, bo info o tym dostałam 11 dni temu (tak, długo nie byłam na swojej poczcie).
 
Załączone zostało jeszcze coś takiego:
 
Star Stable - Buddy Key
 
Ja nie mam przyjaciółki, której mogłabym dać ten kod, więc wpisuje go tutaj. Pamiętajcie, że kod ten może użyć tylko jedna osoba i to jeden raz, więc kto pierwszy - ten lepszy!
 
Mój kod: FATSDBWWR

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. chciałabym go wpisać jednak za parę dni i byłabym wdzięczna, gdybyś go usunęła. I tak w ogóle super blog, jednak radziłabym troszeczkę popracować nad wyglądem bo jest za bardzo pstrokato.

      Usuń
    2. Możesz go wpisać od razu, nie przepadnie ci to co masz teraz, tylko doda ci do tego co masz ;)

      Usuń
    3. Niestety, ktoś użył już ten kod :/

      Usuń
    4. O szkoda, lecz wiesz, że nie miałam na to wpływu c: Dzięki za radę co do tła. Spróbuję nad nim popracować :)

      Usuń