niedziela, 10 stycznia 2016

Zmiany

Hej!
 
Chciałabym Was poinformować o zmianach, które będą się działu u mnie. Na blogu oraz w Star Stable. Spowodowane zostały one moją obecną sytuacją. Pewnie wiecie, bo każdy (chyba) tak na to patrzy: mam swoje zainteresowania i SSO nie jest całym moim życiem, co do bloga to tak samo. Blog prowadzę dlatego, bo lubię SSO i chce się dzielić moimi wrażeniami. Jeśli jesteś na tym blogu pierwszy raz lub jeszcze nie miałeś okazji poznać mnie bliżej (świat realny) wejdź na zakładkę "Za monitorem siedzi". Tak, interesuję się w dużym stopniu muzyką lecz ci troszkę bystrzejsi zauważyli już pewnie, że mam własne poglądy na życie, głównie odnośnie muzyki.
 
Ostatnio staram się patrzeć na SSO z takim .. "bardziej artystycznym" podejściem.
 
Stwierdziłam, że to, co możecie znaleźć u mnie na blogu możecie zobaczyć na tylu blogach o SSO, że głowa mała. Więc może czas, aby wyróżnić ten blog od pozostałych? Może nabije wtedy więcej wyświetleń i będzie więcej komentarzy :P
 
 
Pierwszą rzeczą do zrobienia jest tło. Planuję zrobić je uniwersalne, bo z doświadczenia wiem, że inne tło na każdą porę roku to bardzo dużo pracy i jeszcze jak je zrobię to przez parę tygodni tak "musowo" piszę posty. Troszkę tą pracę nad wyglądem rozpoczęłam lecz nie przypomina to ani trochę tego co sobie wyobraziłam, tego na czym chcę zakończyć pracę z szablonem.
 
Drugą rzeczą będą posty, które niestety będą pojawiać się rzadziej. Coś za coś. Mam jeszcze spore zaległości i mnóstwo wersji roboczych postów, które muszą się pojawić i się pojawią tak w trakcie "remontu".
 
Trzecią rzeczą jest mój ubiór w SSO. Muszę znaleźć coś charakterystycznego, w czym też będę się jako graczka dobrze czuła. Podobnie z fryzurą. Już jakiś czas temu wysłałam do SSO prośbę o otwarcie nowego fryzjera, bo na razie żadna fryzura nie zrobiła na mnie większego wrażenia.
 
A jak już to wszystko "zrobię" zorganizuję już długo planowany i wyczekiwany rajd z Sashą i Dashą. Jeśli któraś z Wam to czyta: przepraszam, że dopiero wtedy, ale ciężkie jest życie bloggerki (lecz pasjonujące). Wiecie pewnie o co chodzi.
Data owego rajdu zależy także od SSO: kiedy dodadzą fryzjera xp
 
 
No cóż. To tyle na dzisiaj. Trzymajcie za mnie kciuki co do wyglądu bloga :) Miejmy nadzieję, że SSO w może już najbliższych aktualizacjach powiadomi nas o nowym fryzjerze. Ja lecę na grę, porobić te dołujące reputacje i postaram się zajechać do JCP pooglądać ubrania.
 
Do zobaczenia!


1 komentarz:

  1. Hej!
    Czytam, czytam. Rozumiem cie doskonale, każdy chce się wyróżnić, przy czym każdy ma swoje problemy, które mu to uniemożliwiają, a przynajmniej utrudniają. Nie ma sprawy, o ten rajd, kiedyś będzie, nie ważne czy prędej czy później ;) Ja już tworze swój styl, najgorsze mam już za sobą, ja już wybrałam fryzurę xD i spodnie i buty, jeszcze bluzka... Powodzenia z tym wszystkim co tam robisz
    Pozdro
    Sasha
    ♫♫♫♫

    OdpowiedzUsuń