sobota, 16 stycznia 2016

Niespodzianka! 50 faktów o mnie lecz... z reala!

Witajcie

Nie wierzę, że zmusiłam się do napisania posta i to jeszcze takiego ambitnego. 50 faktów to się nastukam w ten telefon, bo nie chce mi się odpalać komputera.

Real:
1. Nie jestem z miasta
2. Nie wiem jakim cudem w SSO nazwałam siebie Nikolett
3. Jak wiecie z zakładki "Za monitorem siedzi..." potrafię grać na 5 instrumentach
4. Najbliższy jest mi flet poprzeczny
5. Ciągle poznaje chwyty i "sekrety" innych instrumentów
6. Nie chodzę do szkoły muzycznej,  co prawda spędziłam tam dwa lata lecz to nie miejsce dla mnie
7. Nie wiem co bym zrobiła gdyby mi nagle zabrano moje instrumenty, umarłabym chyba
8. Biegam, w sensie "trenuję" lecz zamierzam z tym skończyć
9. (patrz punkt 8) pewnie mi nie wyjdzie
10. Lubię też skakać w zwysz (jak to się pisze?)
11. Nie umiem usiedzieć za długo na jednym miejscu
12. Uwielbiam leżeć w łóżku
13. Lecz jeśli nie wstane przed 9 jestem zmeczona cały dzień
14. Nie jestem wysoka
15. Mam 155 cm wzrostu
16. "Żyję" Sanpchatem (tym z reala (SSO'wego nie mam) codziennie coś wrzucam)
17. Jestem szatynką
18. Lubię malować paznokcie
19. Mój pokój jest fioletowy
20. UWIELBIAM youtuberów
21. Zawsze staram się być sobą
22. Teraz boli mnie głowa
23. Jestem w SU
24. UWAGA nie za bardzo umiem jeździć konno. Wstyd x100
25. Dobrze się uczę
26. Uwielbiam angielski
27. Nie lubię przyrody
28. Moja wychowawczyni uczy polskiego
29. Lubię bawić się włosami
30. Co drugi dzień chodzę z nową fryzurą
31. Nie lubię dentystów
32. Nie nawidze modelu mojego telefonu (tj. Samsung galaxy young)
33. Chociaż pkt 32 nie rozłączam się z nim
34. Nie lubię sprzątać
35. 10 lat temu uwielbiałam oglądać "Teletubisie"
36. Mam najlepsze przyjaciółki pod słońcem
37. Kupiłam nowy tel lecz nie chce mi się go rozkminić
38. Mam urodziny w zimę
39. Dokładniej to w styczniu
40. Lubię sporty zimowe
41. Najbardziej jazdę na nartach (patrz pkt wyżej)
42. W centrum mojej miejscowości jest przejazd kolejowy,
43. (dokończenie pkt wyżej) który wiecznie jest zamknięty
44. Chodzę do szkoły (WOW)
45. Mój komputer jest firmy Toshiba
46. Mam brata
47. Brat często mnie denerwuje
48. i bije,
49. a ja jego
50. Pięćdziesiątym faktem jest to, że to wszystko jest prawda ;P

1 komentarz: