niedziela, 24 stycznia 2016

Rozkminki | Ciastko, witaj ponownie!

Witajcie!
 
Ostatni post tydzień temu... Tym razem powodem nie była szkoła, lecz simsy. Nagle w czwartek zachciało mi się grać i nie mogłam przestać.
 
Simsowa rodzinka już mi się nudziła (nie wiecie jak przestać grać w simsy? Wyślijcie członka rodziny na studia -.-) i powracam na SSO. Planuje zrobić zadania, które dodano w poprzednich aktualizacjach, a potem zająć się tłem bloga.
 
 
Zaczęłam się martwić o NPC... Członków jest poniżej 10. Nie chcę nikogo zmuszać, nie jeżdżę po nikim, nie namawiam xD Lecz zapraszam do Northern Penguins Club. "Pomóżcie mi po raz kolejny! Uratujmy NPC i uczyńmy go najlepszym."
 
 
Zwolniło się ciastko! Czekałam na to już dobre parę miesięcy. Na miodku nie mam z kim gadać, a tam jest mnóstwo moim "starych" przyjaciół. Tak więc wracam na "ukochane" Cookie Valley. Będę się czasem przenosić na inne serwery, lecz teraz głównie będę na tym :)
 
 
 

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Ach, skąd ja znam uzależnienie od simsów xD, zakładam że masz 3 skoro wysyłasz simy na studia, też to uwielbiam ;)
    Pozdro
    Sasha
    ♫♫♫♫

    OdpowiedzUsuń