piątek, 8 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015

Co się działo ważnego w moim życiu w poprzednim roku?
 
Na prawdę mnóstwo rzeczy, z czego oczywiście bardzo się cieszę. Nie ważne czy były miłe czy nie. Mam to za sobą i z tego się cieszę. Oczywiście chciałabym wiele zmienić i wykasować te smutne chwile, ale było, minęło, przeżyłam i teraz jestem bogatsza o nowe doświadczenia. To tyle jeśli chodzi o wydarzenia "ogółem".

 
 
Jak powstawał i rozwijał się blog w roku 2015?
 
Muszę zacząć od tego, że dokładnie 26 kwietnia założyłam go i napisałam pierwszy post, który jak go teraz czytam wydaje mi się on totalną klapą. Nie będę go zmieniać, no bo cóż, tak kiedyś pisałam i będzie on takim wspomnieniem pisania tego bloga na początku 1 post "Mój blog" link. Przez pierwsze dwa miesiące dodawałam posty TAK nieregularnie, że aż mi wstyd. Blog rozkręcił się w wakacje, po moim powrocie z kajaków. Zmieniałam nazwę bloga: z Star Stable Online - Niko na Star Stable Online: Pamiętnik Niko, później Star Stable Online z Nikolett Orangewood, kończąc na obecnej Star Stable Online with Nikolett. Do około września nie miałam żadnej aplikacji do robienia zdjęć, była to totalna męka, później zaczęłam korzystać z Bandicam'a i korzystam z niego cały czas. To wielka, wielka pomoc. Po powrocie ze szkoły troszkę regularność się zknociła, lecz nie było tak źle. Skończyło się na tym, że na blogu jest 1330 wyświetleń, a ja napisałam 162 posty, czyli średnio 8,2 wyś. dziennie. No nie żeby coś ale dużo to to nie jest xp.




Co się zmieniło w życiu mojej SSO'owej bohaterki - Nikolett?

Począwszy od tego, że kupiłam Lifetime działo się bardzo dużo. Do około połowy wakacji byłam sobie graczem z około 13 lvl lecz wcale mnie to nie ograniczało. Starałam się być tak aktywna jak się tylko dało. Nie dam rady dokładnie określić na ilu rajdach, wspólnych zabawach wielu graczy itp. byłam w tym czasie. W gronie graczy z najwyższym poziomem na SSO (wtedy jeszcze 17) byłam jakieś dwa tygodnie, bo po urodzinach SSO doszło dużo nowych zadań i graczy miało więcej PD i starczyło im na 18 lvl, a mi nie. Trudno. W tym roku ich dogonię :P. Uczestniczyłam w około 5 organizowanych, większych rajdach. Kupiłam 9 koni - to dość mało jak na 12 miesięcy, ale cóż. Fryzurę zmieniłam 5 razy - norma jak na normalnego gracza, ale wiem, że powinnam sobie jakąś wybrać bym była łatwiej rozpoznawalna, nie chodzi tylko o czytelników lecz też o znajomych.


 
Mi rok związany z Star Stable minął tak. Jak Wam minął? Zaczniemy już w styczniu z większą ilością komentarzy pod postami?
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz