niedziela, 17 stycznia 2016

Mam stylówkę

Hej!
 
Wreszcie znalazłam dla siebie odpowiedni strój. Długo się zastanawiałam. SSO zaczęło dodawać ubrania w moim stylu z reala! Nie wiedziałam czy ubrać się podobnie do tego co noszę do szkoły itd.
Stwierdziłam, że ubiorę się tak pół na pół.
 
 
Więc tak:
Kapelusz oczywiście jest bardzo SSO'wy. Tak mi jakoś pasuje, chodź prędzej czy później go zastąpię innym.
Sweter też jest chyba bardziej SSO'wy, bo nie noszę w realu swetrów... lecz gdybym taki zobaczyła gdzieś na półce w sklepie to chyba bym go kupiała...
Rękawice są 100% tylko dla mojej postaci online, bo kto na co dzień nosi rękawice? No w zimę to się zdarza, bo w końcu jest zimno...
Spodnie myślę, że w mojej szafie mam podobne lecz innego koloru...
Buty są 60% moim stylem w realu. Mam prawie identyczne na półce. Niestety nie są one na zimę ani na lato (tak realnie) lecz według mnie są idealne na jesień..., która już za nami :c Teraz noszę takie z złotymi zamkami po bokach, a w lato czy w wiosnę to raczej zakładam markowe.
 
Zmiana fryzury... Kto by nie skorzystał z oferty? Na pewno nie ja choć trochę się wahałam... Ta fryzurka jest 4/5 Star Stable'owa. Mam w realu jaśniejsze włosy. Ta 1/5 to dlatego, że na jakieś ważniejsze okazje to zdarza mi się tak upiąć włosy.
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz